remember us and all we used to be

Rövsvett i din mun.

Jag suger på det mesta, speciellt på att vara en bra vän, för det enda jag får ur mig när jag egentligen vill säga JAG ÄLSKAR DIG är typ "fan vad synd det är om mig" eller "åh vad ont jag har" eller "du är dum". Heja Cajsa. Jag vill kramas med folk jag inte kramat på länge, men mitt fett är i vägen och det svider i hela mig när folk överskrider säkerhetsavståndet på 3 meter. Jag är ganska äcklig, ja. Dessutom suger jag på att rida - inget nytt - och det är lite tråkigt. Vill ni höra mer så är jag för dålig för att gå i skolan också, plugga är tydligen på tok för avancerat för mitt dumma huvud. Imorgon vill dessutom läraren i projekt och företagande prata med mig angående den kursen, så jag tror att jag får ett IG där. Kul.

På torsdag ska jag åka bil med trevliga människor, det blir spännande. Jag skulle vilja stanna hos M och gömma mig, men jag är rädd att hon har andra planer för mitt besök och jag vill inte göra henne besviken med att vara liten och töntig som inte vågar vara bland folk. Förresten var det längesen jag sa något snällt till henne över huvud taget, kanske skulle berätta för henen hur mycket hon betyder för mig. Fast ja, varför skulle hon vilja höra det.

Finns flera jag skulle behöva säga något snällt till. Eller berätta för att de är bra och att jag älskar dem, men jag är som sagt dålig på det. Jag är feg och rädd, och jag tror faktiskt inte att folk vill höra sådana saker från mig. Kärleksförklaringar är inte min starka sida.

Vissa skulle jag kanske inte umgås med alls, om man tänker efter. Det tycks bara leda till förvirring. Men jag vill inte.

Ensamhet är något man ska uppskatta, eller hur var det nu? Jag har fått min första prick i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0