pungdjur och gökfåglar

Mycket nytt kan man lära sig på blomfrökens lektioner. Bland annat att elefanter inte är idisslare och att de har tår. Men är de hovdjur? Det vet inte ens blomfröken (hurra för kompetenta biologilärare!).

Det snurrar i mitt huvud och jag fryser om fingrar och tår, det suger. Igår var jag däremot duktig (efter ett totalt misslyckande i grenen självdiciplin) och sprang i 20-25 minuter utan att stanna. Kanske ingen stor bragd för den hurtige, men jag har aldrig hävdat att jag är atletisk. Dessutom har jag kassa knän, så att de överhuvudtaget överlevde denna motionsrunda är en bragd för mig.

Idag kommer Millan, it makes my day. Plus att Anna kom tillbaka till Dille idag, hon också. Kunde inte bli bättre, måste jag säga.

Tvåsamhet är ett evigt mysterium. Jag förstår mig inte på det. Eller är det jag som krånglar till det? Herregud Cajsa, du är en sådan dramaqueen. Skärp dig.

Okej, dags för ytterligare 60 minuter med förvirrad blomfröken.

Kommentarer
Postat av: solve

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

www.ifonesverige.se/tavlingar/tjan...r-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0