take a shot for you

Helvete.

Jag är en dålig människa. Fruktansvärt.
Fruktansvärt dålig.
Jag kan inte ens blogga ordentligt.

Jag kan inte ens vara glad.

RYCK UPP DIG.
Det är vad jag borde göra. Men hur ska jag göra när jag kan lägga örat mot dörren och höra hulkande efter hulkande, kramper och sen mat som kommer upp varenda gång vi ätit? Hur fan ska jag göra, när jag själv är så rädd för att kvävas?
Jag vet att jag kan. Jag vet jag vet, men jag är så in i helvete rädd.
Och att höra varje kväll innan jag somnar, hur duktig hon har varit som spytt hela dagen, det gör mig bara till någon slags meningslös pöl. Jag kan inte ens vara duktig.
Jag vill jag vill.
Det börjar bli bättre i alla fall.

Om jag bara kunde hjälpa.

Jag borde rycka upp mig.

Jag vill inte vara värdelös.

Kommentarer
Postat av: Anna

DU ÄR BRA SOM BEHÅLLER MAT! Du kommer att må bra av det i längden, din kropp mår bra av det även om ditt huvud säger annat.

Och din kommentar var finast och bäst och JAG ÄLSKAR DIG! Nog för att jag gjorde det innan också, men det skadar ju aldrig att säga det ibland. Skriva det man inte kan säga. :)

:*

2008-01-07 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0