magont

½ poäng från MVG på det där jävla arbetsmiljö och säkerhetsprovet. HELVETES JÄVLA BAJS.

Jag är trött, min kropp hatar mig och Lysa rymde ur rundkorallen idag. Jagade henne runt åkern och upp mot stallet igen utan någon vidare framgång, men så kom Millan och några till med sina hästar och VIPS var hon borta hos dem. Där stod hon minsann still.

Helst av alt skulle jag vilja sova bort det mesta av tiden, men så får man inte göra. Min kropp envisas med någon slags antisomna-grej igen, så Anna och jag ligger vakna och pratar istället. Det är mys.

JAG FRYSER SOM EN JÄVLA GRIS. Och inte kan jag skriva ordentlig blogg. Mundiarré 2.0 ska jag nog döpa om min blogg till, för det är inte mer än så. Jag är för invalid för att kunna skriva ordentligt.

Och jag törstar efter närhet och jag törstar efter Dig, men inte fan är det sådana grejer jag kan uppnå - du verkar inte ens vilja vara min vän.

Det första knepet jag lärde mig som liten, var att hålla mig undan. Så jag håller mig undan.

Idag när jag började skaka vid kanten av porslinsavgrunden, kom jag på att det är meningslöst om jag inte lär mig att göra rätt, att låta bli. MIddagen blev ju ett helvete. Ändå har jag varit riktigt duktig de senaste veckorna, men det är det ingen som ser, för min kropp är US och blir bara fetare för varje dag. Heja heja.

Nej vet du vad, nu är det dags för en eftermiddagslur, annars faller jag ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0