hunger hurts but starving works

Okej, nytt år. Dags att ta tag i min fetma och bli smal.
Till varje pris.

Nyårsafton var mys, om man bortser från att jag hällde i mig massor av sprit, vilket är lika med alldeles för många kalorier. Idag var det dessutom officiel bakisdag på Dille, så folk åt pizza, pommes, chips och annat äckel. VIDRIGT. Jag var i och för sig lika dålig jag; 3 stora rödbetor á 105 kcal, riskakor á ?, A-fil á 60 kcal. Jag kommer bli F E T.
Har i alla fall longerat Laddson idag, det gjorde ju lite nytta. Han var jätteduktig!
Dessutom har jag mockat fem-sex boxar - det är styrketräning! Kanske kan få lite smidigare kropp någon gång i mitt liv.

Jag vill få upp Lysa hit nu med en gång, så jag kan rida varje dag! Förhoppningsvis går jag ner mer då.

Jag älskar dina axlar. Din rygg. Din hud. Dina ögon. Dina händer.
Du gör mig galen, tror jag.
Men jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Anna

http://www.webiteback.com

2008-01-01 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0