a spider web and it's me in the middle

Gladfasader.
Gladfasad.

Håll mig, håll mig jävligt hårt för nu ramlar jag snart igen.
Jag avskyr allt jag gör och allt jag tänker, skriver, säger och över huvud taget menar. Det är vidrigt, äckligt, och jag kräks på det. Jag vill gå undan och gömma mig, så att folk slipper hela "FY FAN VAD SYND DET ÄR OM MIG KOLLA JAG ÄR LEDSEN TA HAND OM MIG JAG BEHÖVER DIG"-grejen, men nejdå. Istället blir jag arg och självömklig, klagar och gör andra ledsna.
Bra Cajsa. Heja.

Jag är en jävla uppmärksametshora egentligen, jag borde ryckau pp mig och sluta lägga tonvis med skit på andra, bara för att jag är för svag.
Kanske borde jag flytta till en egen lägenhet, där det inte finns massor av människor, som kan ta skada av att jag är socialt missanpassad och emotionellt instabil som en barnunge. Då skulle nog hela Dille må mycket bättre.

I never meant to cause you trouble
I never meant to do you wrong
I, well if I ever caused you trouble
oh no, I never meant to do you harm


Men gladfasader, det funkar ibland.
Och sen kan man smyga ut till stallet och sova i Ljómis box ett tag, för det är inte direkt någon som undrar var man är. Det är bra.
Idag var jag klyftig och la mig under hans vattenkopp, så jag väcktes av att det droppade Ljómislem i håret på mig. Det var mysigt.

En dag ska jag lära mig.

Inatt blir det nog till att sova i fritidslokalen igen, Tora sov så dåligt igår och jag vill inte ta upp plats i hennes liv såpass att hon inte kan sova. Typ vara fet och breda ut mig över hela sängen.

Imorgon ska jag plugga, som fan. Har ett svenskaarbete, som ska vara inne i övermorgon - jag har inte ens börjat?
HEJA CAJSA.
Dessutom ska jag läsa hela arbetsmiljö och säkerhetskursen till typ nästa vecka. Det blir roligt.

På fredag kommer Lysa.
Hoppas jag inte klantar till det.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag undrade vart du va Cajsa! :( Bra att du kan finna tröst hos Ljomi iaf...finns också här bara så du vet! Tack för muffinsarna ;)

2008-01-08 @ 23:30:13
Postat av: Anna

Dille skulle må sämre utan dig! Det är allt jag kan säga. För jag kan inte hjälpa dig, och jag hatar det. :'(
Puss.

2008-01-10 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0