låt natten ha sin gång, all den tid det tar

Jag vet hur det känns, för jag har varit där
Mellan månen och mitt fönster finns en bro


Fast det där med månen och bron vet jag inte, jag har inte hittat den än i alla fall. Inte för att jag brytt mig om att leta för den delen. Det kanske är det jag ska ägna mig åt när sovandet inte funkar.

Jag ville så gärna sova icke-ensam idag, men bajs på det. Väx upp och lär dig sova som vanligt folk, dumhuvud.

Fikade idag inne i stan med en bra människa. Det var mysigt, bortsett från min utläggning om hur synd det var om mig (as usual), som om människan skulle bry sig om det. Jag börjar mer och mer likna en väldigt uppblåst ballong (inte bara till utseendet), som spricker alldeles för lätt och då lämnar efter sig ett hav av självömkan över den stackare som råkade komma åt. Fast ja, kanske är det mer en glasbubbla, men människan lyckades i alla fall slå ett håll i den.

När jag tänker efter var det längesen allt blev sådär grötigt och panikartat. Inte kostigt att jag känner mig fylld till bredden.

Nåväl, jag har ett väl fungerande intrenet - vem behöver sömn då liksom?

Men fan vad ont det gör när alla springer förbi.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, det här kanske är en dum fråga,
men jag undrar hur du äter din ballerina? :D

läs mer här; http://mydearbylia.blogg.se/1203033889_hur_ter_du_din_baller.html

2008-02-15 @ 01:16:24
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0