hjerta

Borde verkligen sova, sova sova sova, men jag ska sova ensam inatt (för första gången på alldeles för många nätter), så jag drar mig lite för att besöka sängen faktiskt. Egentligen borde jag plugga också, om du vill veta alltså. Mycket man borde.

Men jag är som sagt för lat.

Anna har kommit hem nu, det är underbart. Jag är lite glad till och med, inte bara sur och vresig as usual. Hon är lite trygghet faktiskt (okej, ganska väldigt mycket trygghet), så det var typ bäst att sova med henne igår natt när jag helst av allt ville slå ihjäl mig själv. Hon ska nog få något imorgon, vet inte vad än, men jag får hitta på något.

Dessutom fick jag världens hittills bästa kram av en väldigt bra person idag. Det var både mysigt och väldigt skönt, då vet jag att hon inte avskyr mig liksom. För det var precis vad jag trodde hela natten och dagen, som vanligt. Jag borde sluta oroa mig.

Nej, jag tror det blir sova i alla fall. Har s-tid imorgon efter datakunskapen, då kan jag plugga engelska.

Puss i ljumsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0