your hair, it's everywhere

Sjukt onödig dag, hade bara svensklektion på morgonen och sen slutade jag. Hur meningsfullt var det?
Dessutom bestod svenskan bara av en massa lärarprat och en dum diskussion om huruvida vi ska ha vargar i Sverige eller inte, som bara gjorde mig förbannad.
Till råga på allt har jag ätit kopiösa mängder mat hela dagen, utan att egentligen gjort något fysiskt ansträngande, vilket bara kommer leda till flera kilo upp imorgon.
Jag vill inte.

Ibland funderar jag på om det där med att gömma sig. Det känns väldigt lockande att inte behöva bli sedd eller dömd, utan bara ligga under täcket och sova.
Fast, jag smiter nog ut i civilisationen när det vankas ridning/stalljour/etc. Är det något som får en på fötter, så är det hästar.
På tal om det, så ska jag åka till Örnäs och sno Glitra under julen. På allvar alltså. Jag saknar henne ganska jättemycket.

Nu är det nog dags för en film (una película, por favor!), och om jag är riktigt dum i huvudet så äter jag kanske lite kokt broccoli också, bara för att bli ännu fetare.
Det är kul att vara tjock.

(Jag hatar mat).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0