yes, I can be

Nu är nästan alla julklappar inhandlade, efter ett kraftprov bestående av shopping i Stockholm dagarna före jul. Jag blir fan mörkrädd av alla människor.
Samtidigt är det något väldigt charmigt och rogivande över att gå mitt bland sönderstressade Svenssons, som tränger sig i kön och tävlar om att putta flest människor i förbifarten, när man själv står där helt oberörd och bara iakttar det hela. Det får en att känna sig kontrollerad, för en gångs skull.

Införskaffade även ett halsband, i form av en svart panter på en svart kedja, och "Stora sexboken för tjejer som har sex med tjejer" till mig själv, vilket var bland det bästa jag gjort på länge. Sjukt bra bok!  Fast  lite läskig också.
Börjar tvivla på det där med sex med en kille på nyårsafton, det verkar inte kul. Ändå måste jag göra det, innan jag säger att jag inte tycker om det. Jag kan ju inte kalla mig flata om jag inte vet vad jag motsätter mig.


Saknar alla DIllebarn, och fasar inför julen mer och mer. All jävla mat som ska ätas hela tiden!
Jag är rädd rädd rädd.
Men om jag håller mig i skinnet löser det sig kanske.
Nu ska jag klä granen.

Kommentarer
Postat av: Toris

Jag saknar dig!

2007-12-21 @ 21:04:48
Postat av: Mattis!

Du behöver inte! att vara homosexuell har inte bara med sex att göra, dethandlar ju om vad man attraheras av

2007-12-22 @ 13:06:24
URL: http://fallenone.blogg.se
Postat av: Mathilda!!!!

Cajsa-Calas, du är bra du!

2007-12-22 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0