stick to the B.E.A.T.

Vet ni hur underbart det är att gå upp kvart över sju, ta på sig täckbrallor, gå ut i stallet och fodra glada, hungriga hästar?
Det är bland det bästa som finns.

För övrigt har dagen varit som vanligt. Jag har t.o.m. gjort massor av goda gärningar.
Som att ha stalljour fast jag egentligen inte har det.
Eller som att agera  resesällskap via telefon när  folk åker långt.
Fan vad bra jag är.

Förresten ska jag skriva en bok.

Ljómi är världens mysigaste häst. Han är som terapi (fast mycket bättre). Få saker gör mig så lugn, som att gå in i hans box och bara pyssla om honom; rykta lite, visitera, prata om alla bajsdåliga saker som händer i världen och andas in all hästlukt i hans übermjuka päls.
Det ni, det är grejer det.

Synd bara att hjärtat ska blöda så förjävligt. Det är jobbigt att lägga om nya förband hela tiden.

Nu ska jag skriva på min bok. Kan ändå inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0