someday you will die

Jag börjar bli trött på YOU KNOW WHAT, för YOU KNOW WHO forsätter terrorisera mina extremt känsliga kärleksantenner, som sträcker sig så långt bort från mig själv som det är möjligt.
Bara för att jag ska bli så överumplad som möjligt så fort sensorerna ger utslag. Jag är fan som en brandvaranare med slut på batterierna - jag piper hela tiden.

Dessutom består kvällarna mest av en massa bajs och det orkar jag inte heller, för då pluggar jag inte. HURRA för Cajsa. Och med tanke på hur mycket jag ligger efter i allting, så passade det ju väldigt bra med feber och förkylning idag.
Fast så farligt är det inte att vara sjuk här, även om lärarna helt missar att jag sjukanmält mig och alla tror att jag skolkar! (För det skulle jag aldrig göra..?) Jag fick kolla på Luciafirandet på 2:an i uppehållsrummet hela eftermiddagen, så jag är nöjd.

Onödiga nyheter idag (sammanfattning):
- Jag såg en tjädertupp för första gången i mitt liv.
- L word säsong 5 har snart premiär, 6 januari.
- Mitt huvud gör ont.
- Det är kallt.
- Gröna eko-bananer är sjukt gott.
- Jag vet precis vad jag vill göra i framtiden. (Inte).
- Osv.

Titta, det var väl en bra version av blogg.
Fan, mina fingrar ramlar av snart. Det är kallt i korridoren.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0