pick me up now, I need you so bad

Down down down down.
Down down down down.
Down down down down.

För det första: Jag är sjuhelvetes manipulativ! Idag fck jag Cissi, Jossan och Jenny att hjälpa mig halma skolhästarna lösdrift - helt utan motiv för att de egentligen skulle göra det. Det var bara jag som var på sådant humör, och det blir ännu roligare med sällskap. Så vi stod i "vanliga" kläder (ickestallkläder) och drog ut nästan en hel bal halm. Fett.

Sen är det synd att det alltid slutar såhär. Jag är  T R Ö T T  på det.

Ska i alla fall sova med Anna inatt igen. Alltså, så bra som jag sov igår natt i hennes säng... Jag har inte sovit så bra på hur länge som helst! Var fan nere i stallet tjugo över sju, så pigg var jag på morgonen!

Usch nej, jag vill inte höra mer.
Jag suger dessutom på att rida.
So long!

Kommentarer
Postat av: Denisen

du suger inte alls på att rida och btw, DU ÄR JÄTTEVACKER

2007-12-22 @ 15:43:44
URL: http://donkeyoncrack.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0