fairytale of new york

Jag gillar julstök.
Mattias och jag har precis klätt granen, medan mamma och pappa fltigt lagat all julmaten i köket, med en julskivas utnötta toner i bakgrunden. Jag ryser varje gång, det är så underbart.
På något sätt är det skönt att ha sådana här dagar i livet, trots att de är få, för det ger så sjukt mycket när alla är glada och julmysfaktorn är på topp. Även om det kanske bara är en illusion, så är det en bra illusion.

Förresten så är boken hur bra som helst! Kan verkligen rekomendera den, även till de som har sex med killar. Man lär sig massor av den (och så skrattar man ganska ofta när man läser en...), så den borde nog alla ha.

Usch, jag vill skriva en massa bra saker, men det är annat som måste göras.
Fan, jag har ätit sådär igen. Hela dagen. Jag  V I L L  inte. Äckeläckeläckel.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0