did you think that it was easy?

Soundtrack: Jan Johansson - Gånglek från Älvdalen.

Så var den julen över.
Ganska skönt faktiskt, trots att det är lite jobbigt (som vanligt). Det börjar bli mycket bättre med hela jagvillintemötaverkligheten-grejen och sakerfårintetaslut-tjosanet. Me like.
Nu är jag tröttt, som fan. Och vill upp till Dille på en gång. Fast iofs ska jag träffa folk i veckan, och åka hem till Linnéa och Ivar över helgen, så det kanske löser sig.

Cicci var här idag och friade lite jul med oss (alla släktingar på pappas sida = 13 stycken Brobergare), det var så underbart att träffa henne igen. Hon är en av de få, som jag verkligen saknar här hemma och som jag ser fram emot att träffa när jag väl pallrar mig hem. Synd att vi inte pratar så mycket annars...

I övrigt var julen som den brukar; Kalle kl. 15, sen mat, sen julklappar, mys, prat och umgänge i massor. Det känns lättare nu, och jag uppskattar det framför allt mycket mer nu, när verklighetsrädslorna blivit bättre och jag kan "vara i nuet" (hur klyschigt det än låter, men jag har svårt för det). Jag tar vara på stunderna bättre nu, vilket leder till mindre ångest och mindre panik.

Däremot har jag ätit, alltså verkligen ÄTIT. Jag förstår inte vad det är för fel på mig.
Jag hatar mig själv så hårt just nu.

Fick fina saker i alla fall!
- En overall! <3 <3
- Snabba cash, av Jens Lapidus.
- Fickvärmare i hjärtformat (av min älskade kusin).
- Lakan.
- Djungelboken, specialutgåva på DVD.
- Laptopväksa.
- Adressbok.
- Klänning + sjal (som ska bäras på nyår!!).
- Bok om digital fotografering.
- Mina drömmars stad, av Per Anders Fogelström.
- 2 biobiljetter.

+ massor av kärlek och värme.

För er som inte fattade det av soundtracket, så sitter jag just nu och lyssnar på svensk jazz. Underbart.
Men nu, mina vänner, ska jag slänga mig i badet och läsa mina böcker.
God fortsättning.

Kommentarer
Postat av: Denisen

uuh. Overall? SKA DU LEKA I SNÖN^.^
Höhöhö

2007-12-26 @ 13:54:52
URL: http://donkeyoncrack.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0