bad kitties

Shit.
Jag har knappt märkt av att veckan har gått. Den har runnit ur händerna på mig. (Igen).
Allt har varit så jävla stressigt.
Och jag som bara ville sova lite.

Har fått lite nya kläder av Linnea, som jag bara ser ganska jättetjock ut i. Inte helt jättetjock.
Det är bra.
Dessutom har jag träffat roliga människor hela veckan, och det har, trots allt, varit bra det också. Fast sova skulle sitta fint.
Ikväll kommer det folk hit. Inget sova då, inte.

Och så blev det sådär idag igen. Det är pinsamt att gå i affären då. Ser de?
Ser de vad jag ska göra med allt?
SER DE?

Finns det folk som kan läsa tankar? Isåfall vill jag döda de människorna.
Ja, jag skulle kunna döda dem.

Jag har äckliga, såriga händer. Tack så mycket.
Och fula tänder. Tack så väldigt mycket.
Och alla i affären stirrar på mig.
Tack så jävla mycket.

Dags att göra klart allt på min Att göra-lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0